تولیدکننده شیلنگ هیدرولیک در تهران

شیلنگ هیدرولیک در تهران

Hydraulic hose manufacturer in Tehran
شیلنگ هیدرولیک در تهران
شیلنگ هیدرولیک
شیلنگ هیدرولیک

مجموعه صنعتی حکمت تولیدکننده شیلنگ های هیدرولیک طبق سفارش شما

شیلنگ هیدرولیک در تهران
شیلنگ ها و اتصالات هیدرولیک قاره ای بیش از خواسته های شما در سخت ترین محیط ها است.
از ساخت و ساز، نفت و گاز، معدن و تولید تا حمل و نقل؛
طراحان و مهندسان ما دائماً نوآوری های جدیدی را به این حوزه می آورند تا نیازهای امروز و فردای شما را به شیلنگ های هیدرولیک برآورده کنند.

شیلنگ هیدرولیک از سه بخش مهم ساخته می شود. داخلی ترین لایه از مواد سازگار با مایع هیدرولیک است. لایه داخلی باید مقداری انعطاف پذیری داشته باشد و باید با نوع مایعی که منتقل می کند سازگار باشد.

ترکیباتی که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند شامل لاستیک مصنوعی، ترموپلاستیک و PTFE است که تفلون نیز نامیده می شود.

سپس در لایه بعدی با یک غلاف از سیم بافته شده، سیم پیچ زخمی یا نخ پایه پارچه ای تقویت می شود. سومین لایه محافظ خارجی که از جنس لاستیک است، از شیلنگ در برابر آب و هوا، سایش یا روغن یا مواد شیمیایی محافظت می کند. شیلنگ های هیدرولیک برای استفاده

در کاربردهای خاص مکانیکی طراحی یا ساخته شده اند. در بیشتر موارد شیلنگ های هیدرولیک به اندازه های خاص، طول و اتصالات اختصاصی برای کار در ماشین های خاص طراحی شده اند.

 

شیلنگ و کوپلینگ هیدرولیک

از مجموعه‌های شلنگ فشار کم تا فشار بسیار بالا، و از سیستم‌های کاربردی خاص گرفته تا سازگاری با سیال همه‌کاره، پربازده‌ترین سیستم‌های شلنگ با ایمن‌ترین، بادوام‌ترین و کارآمدترین شیلنگ‌ها، کوپلینگ‌ها، لوازم جانبی و تجهیزات Gates شروع می‌شوند. گیتس که مطابق با بیش از ۲۰ استاندارد بین المللی و گواهینامه های کیفیت شناخته شده است، مجموعه های شیلنگ سفارشی را ارائه می دهد و کارگاه های آموزشی عمیق شیلنگ های صنعتی را برای بهبود ایمنی در محل، کاهش زمان از کار افتادگی و افزایش بهره وری ارائه می دهد.

 

کاتالوگ

از آنجا که لاستیک و یا همان مواد ترموپلاستیک استفاده شده در شیلنگ های هیدرولیک به طور طبیعی خاصیت ارتجاعی دارد،

بنابراین می توان برای ایجاد قابلیت تحمل فشار، لایه هایی به منظور تقویت بیشتر به دور آن پیچید (این لایه های تقویت کننده نوار سیم فولادی و الیاف بافته شده نخی هستند).

همچنین برای حفاظت لایه تقویت کننده، یک لایه از جنس لاستیک مصنوعی بر روی آن تزریق می شود؛

در نهایت روی سطح شیلنگ های هیدرولیک، مدل و سایر اطلاعات فنی شیلنگ درج می گردد.

این شیلنگ ها در طیف گسترده و در صنایع مختلف، به عنوان وسیله ای برای انتقال گاز و یا مایع فشار بالا در ماشین آلات و فرآیندهای کارخانه صنعتی استفاده می شوند

بنابراین یکی از وظایف اصلی شیلنگ هیدرولیک، انتقال نیروی سیال پرفشار به ماشین های هیدرولیک است.

خطرات نشت احتمالی انتقال مایعات با فشار بالا بسیار زیاد است،

بنابراین مکانیسم های ایمنی مورد نیاز را از طریق روش های تست دقیق مورد آزمایش قرار می دهند.

تمام آداپتورهای کمکی، اجزاء اصلی اتصالات هیدرولیک یا کوپلینگ هیدرولیک،

شیر آلات و سایر اتصالات شیلنگ هیدرولیک، به طور کامل تحت شرایط واقعی برای کنترل و بررسی پایداری و انعطاف پذیری آزمایش می گردند.

 

مرکز فروش

ماشین آلات موجود در صنایع مختلف مانند: صنایع فولاد، نفت و گاز و پتروشیمی ها و پالایشگاه ها، معدنی و حفاری، صنعت خودرو سازی،

صنعت هوانوردی و هواپیماسازی، کشتی سازی، ماشین آلات کشاورزی، دستگاه ها و تجهیزات مختلف پزشکی و…، بدون هیدرولیک قادر به حرکت نخواهند بود.

برای استفاده از فشار هیدرولیک نیاز به انتقال این مایع از مخزن به سیلندرها و قسمت های مختلف می باشد که برای این منظور از شیلنگ های هیدرولیک استفاده می شود.

شیلنگ های هیدرولیک نیز مانند سایر شیلنگ ها دارای سایزها و فشارهای کاری مختلف و متناسب با نوع استفاده و محیط کاری می باشد

و می توان از شیلنگ یک لا سیم، شیلنگ دو لا سیم، شیلنگ چهار لا سیم و شیلنگ شش لا سیم که از انواع استاندارد و رایج در حوزه هیدرولیک می باشند استفاده نمود.

همچنین فشار کاری شیلنگ هیدرولیک با تعداد لایه های سیم ارتباط مستقیم دارد بطوری که هر چه تعداد این لایه ها بیشتر باشد فشار کاری آن نیز بیشتر خواهد بود.

بطور کلی شیلنگ های هیدرولیک گستردگی زیادی از لحاظ حوزه کاری دارند،

لذا “ مجموعه صنعتی حکمت ” می تواند ضمن ارائه مشاوره های تخصصی خود

و نیز تهیه و تامین و فروش انواع شیلنگ های هیدرولیک و نیز اتصالات هیدرولیک مربوطه برای بکارگیری در قسمت ها و صنایع مختلف،

آماده همکاری با کلیه مدیران محترم کارخانجات و مشتریان گرامی می باشد.